Sunday, October 29

versus French Telecom

Saaga jätkub. Ei saa nendega hakkama. See oli nelja nädala eest, mil sõlmisin lepingu, et saada ühendatud. Käis kaablimees, tükk aega tagasi. Mu arvuti on täis installeeritud oranži, kõik on valmis, aga ta ütleb: Le modem n'est pas branché.
Orange'i esinduses tunnen mina juba kõiki ja nemad teavad ka mind. Olen veetnud seal ebaproportsionaalselt palju aega. Kõige tipuks ei pidanud mu Dell enam vastu, lolliks läks ja loobus opereerimast. See oli moment ahastust, kartsin isegi küsida, palju sellelaadne parandus maksta võiks. Järgnes pisut seiklust taas ja nüüd tunnistan, et hea on olla kartulikoore karva juuste ja muidu põhjamaise välimusega. Läks maksma kaks tundi ja viis eurot, et ta taas käima saada. See oli õnnis tunne.
Ent ühendust veel pole, seega olen veel katkendlik, aga varsti olen püsivalt ühendatud ja saadaval. Kohe.